perjantai 17. helmikuuta 2012

Ihanat finnit, ja puristelemattomuuden vaikeus (varoitus: EI HEIKKOHERMOISILLE ;))

Tumblr_l8kh5xontz1qcija4o1_500_large
Kuva: weheartit.com

Guilty as charged! Mä rakastin jo pienenä sitä, kun mun kosmetologi-isosiskoni putsaili mun korvia (ja sain usein palkinnoksi vielä sellaisen ihanan muovisen "kävelykepin", jonka sisällä oli lakupipanoita), ja ensimmäiset finninikin vastaanotin lähes automaattisella näpertelyllä. Voi sitä mielihyvän määrää, kun pienen tai suuremman rutistelutyön jälkeen tuntee rusahduksen, jonka jälkeen inha sisältö (koitan nyt kirjoittaa mahdollisimman neutraalisti, etteivät herkimmät laattaile siellä) putkahtaa esille (tai peililasille) pois pyyhkäistäväksi! <3_<3

Olin keskiviikkona syntymäpäivälahjakseni saamassani hemmotteluhoidossa, joka sisälsi kasvohoidon, ja aloin vähän miettiä (jälleen kerran), että josko pitäisi opetella luopumaan tästä ihanasta tavastani, ainakin kasvojen seudulta. Kysymys: Mitä tehdään sitten, kun kasvoissa möllöttää ylimääräinen valkoinen silmä, joka huutaa sormenpäidesi napakkaa puristusotetta, mutta mitään ei saa tehdä? Joskus finnit hajoavat kuitenkin ihan vaan kasvoja pestessä/kuivatessa (ja sitten se jää vuotamaan verta, kunnes se on tyhjennetty :/). Mä tahdon kauniimman ihon, mut mä tahdon päästää häiritsevät finnit päiviltään, vaikken huvikäyttöisesti niitä enää puristelisikaan.


Tumblr_lh9daoxtzv1qh3rg5o1_500_large
Kuva: weheartit.com


Miten siis syödä ja säästää kakku? Entä onko teillä hyviä neuvoja jaettavaksi yksittäisten finnien (tai vaikka koko kasvojenkin) hoitoon?

Herbinalla oli ja Garnierilla on kiva finnipuikko, josta saa puristettua geelimäisen hoito-/suojatuotteen näppylän päälle, ja huomasin Yves Rocherin karitevoi-huulirasvankin tehoavan melko tehokkaasti kutistavalla ja kuivattavalla tavalla erääseen suupielessä pitkään majailleeseen palluraan. Myös aspiriinikuorintaa on kokeiltu, ja se oli ihan käyttökelpoisen tuntuinen juttu, nyt talvella ei kuitenkaan olisi kuulemma (ainakaan mun) hyvä kuoria kasvojen ihoa kuin 2 krt./1 kk.


Katselin äsken vielä erästä aiheeseen liittyvää videota, mutta olen niin armelias, että säästän teidät siltä! :D Vinkkejä näppylöiden nujertamiseen otetaan kuitenkin ilomielin vastaan!


20081218012218_large
Kuva: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänkjuu!