perjantai 23. maaliskuuta 2012

Cinderella Blue

Heissan! Oon ollut tän ja eilisen päivän kotona sairastamassa jotain epämääräistä vatsatautia, ja ruokakaupassa tahdoin ilahduttaa itseäni, joten sallin pääsiäisen tulla ihan maitoa paksumman kera.

Oi, mämmiä tietty (ja kaverina oli joku 10 % Flora vispi, että ihan poskettomaksi ei meno vielä yltynyt)! <3

Saattoipa reittini ruokakauppaan sivuuttaa läheisesti pienen Seppälämmekin, joka tosin saattoi tällä kertaa jäädä sivuuttamatta, sillä tunsin tarvitsevani pientä värienhypistelyterapiaa.

Oho, mikäs se siinä? Tuhkimon kynsi!

Eeemmää, ku ne muut vaan... No okei, pari (eli siis 3) lakkaa saattoi lähteä mukaan, mun puolustuksenani a) Kallein lakka, jota olin katsellut jo monesti, maksoi alessa 2 e. b) Mä viimeks eilen muistin, et mä tarvitsen kipeästi vielä joskus elämääni tuhkimonsinisen kynsilakan. c) Sit oli vielä yksi purple, joka muistutti aivan sävyltään sitä liilaa, jonka jätin Espanjan Kikoon... Eli halvalla selvisin ja häpeäkään ei kuumota enää korvia!


Tuhkimon tunnelmat vähenivät hieman kolmella kerroksella lakkaa, mutta aikamoiset Disney-vibat saan silti. Meinasin vielä konadoida päälle jotain ihanaa, mutta ehkä huomenna sitten. Eli tämä kukkaroani 1,95 euron verran köyhdyttänyt Golden Rosen fantaastico hennonsininen lakka hopeisella shimmerillä & numerolla 181 näyttää pullossaan seuraavanlaiselta. Ja kynnet ovat luonnonvalossa uuden lempparini Essien pikakuivattavan top coatin alaisina. Nyt nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänkjuu!